Livrare & Retur
Livrare / Livrare prin curier
Daca doresti livrare prin curier, inainte de finalizarea comenzii te rugam sa alegi optiunea: Livrare prin curier
Livrare gratuita pentru comenzile cu o valoare de minim 200 lei, insa pot aparea costuri suplimentare in functie de serviciile alese. (ex: livrare sambata)
Costul livrarii este de 19 lei pentru comenzile de sub 200 de lei, iar in functie de anumite optiuni de livrare sau modalitati de plata, pot fi costuri suplimentare.
Termenul de livrare este de aproximativ 24-48 de ore lucratoare de la data preluarii comenzii de catre curier.
In zilele de vineri, poti opta pentru Livrarea sambata, cu un cost suplimentar de 15 lei. Serviciul este disponibil numai pentru localitatile in care firmele de curierat dispun de centre logistice.
Comenzile inregistrate sunt livrate conform modalitatii alese si a informatiilor furnizate in procesul de comanda. Te rugam sa verifici corectitudinea datelor inscrise, iar in cazul in care ai sesizat erori sau doresti sa modifici ceva in comanda, te rugam sa ne contactezi pentru procesarea acesteia, la numarul de telefon: 0768629602 sau prin mail : office@perfectmagic.ro .
In cazul livrarilor prin curier, acesta va emite pe loc o chitanta pentru suma platita. Aceasta chitanta va reprezenta dovada platii numerar, valabila atat pentru clienti persoane fizice, cat si clienti persoane juridice. SMART COLECT RECYCLE S.R.L. nu va mai emite ulterior alta chitanta, singura chitanta valabila fiind cea emisa de curier.
Pentru detalii despre livrare, poti contacta direct serviciul de curierat:
FAN Courier, la telefon: 0219336
Urgent Cargus, la telefon: 0219330 (Bucuresti) / 0219282 (provincie)
Sameday, la telefon 021.637.06.60
Retur simplu si rapid
• Daca alegerea facuta nu te multumeste 100%, sau daca pur si simplu te-ai razgandit, la noi ai 14 zile calendaristice de la primirea produsului sa returnezi produsul.
• Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
• Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata aici: OUG 34/2014
• Singurul cost pe care va trebui sa-l suportati este taxa de transport si asigurare pentru returnarea coletului.
Conditii refacturare
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in maxim 14 zile de la achizitie si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 200 RON. Pentru a solicita o refacturare, trimite mail pe adresa office@perfectmagic.ro , atat cu datele comenzii ce trebuie refacute, cat si cu noile date de facturare. Te rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in varianta persoana fizica -> persoana juridica. Termenul de solutionare este de pana la 30 zile lucratoare.
Conditii generale pentru returul produselor vandute de SMART COLECT RECYCLE S.R.L .
Daca ati decis sa returnati un produs, este necesar sa ne comunicati decizia de returnare. Puteti face acest lucru folosind una din urmatoarele cai de comunicare:
• Prin Email office@perfectmagic.ro;
• Prin Formularul de retur online de pe website.
Dupa ce ne-ati informat, puteti pregati produsul pentru retur. Gasiti mai jos procedura de retur:
• Este necesar ca produsul returnat sa ajunga la SMART COLECT RECYCLE S.R.L. in termen de maximum 14 zile calendaristice din ziua in care l-ati primit (il expediati prin curier la adresa: Str Mizil 2C, Et 2, camera 218, Sector 3 , Bucuresti, cod postal 032344).
• Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, impreuna cu factura fiscala (sau o copie a acesteia) si cu toate documentele, certificatele, etichetele si accesoriile care l-au insotit;
• Produsul nu trebuie sa aiba conturi personale, parole de securitate, date cu caracter personal.
• In functie de gradul de uzura constatat, putem expedia produsul catre service-ul autorizat pentru o constatare a valorii diminuate.
Produse care nu pot fi acceptate retur.
• Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: MANUSI, HARTIE, PRODUSE SANITARE, ETC);
• Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual, ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
• Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului).
• Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
• Produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;
• Acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);
• Daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
• Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale, nu la inscrierea comenzii sau la trimiterea confirmarii inscrierii acesteia.
Achizitiile facute la sediu (in magazin) nu beneficiaza de dreptul de retur (retragere din contract) conform OUG 34/ 2014. Pentru produsele achizitionate direct la sediu (din magazin) sau online care prezinta defecte in momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa notifice in scris SMART COLECT RECYCLE S.R.L. in termen de 48 de ore de la livrarea produsului. Orice sesizare ulterioara, va fi procesata conform prevederilor garantiei. Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale amabalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
• Daca toate conditiile de mai sus sunt indeplinite, trebuie doar sa sigilati coletul si sa-l predati curierului pe care Dumneavoastra l-ati ales pentru a expedia coletul catre SMART COLECT RECYCLE S.R.L.
• Nu uitati sa ne furnizati contul bancar (IBAN) in care doriti sa va restituim contravaloarea produsului returnat.
• IBAN-ul trebuie sa contina 24 de caractere (cifre si litere) si sa fie exprimat in RON;
• In cazul in care ati achitat produsul online, prin card bancar, va vom restitui suma aferenta produsului returnat in acelasi cont bancar din care ati efectuat plata.
Nu este contract incheiat la distanta si nu se acorda Consumatorului dreptul de retragere din contract in termen de 14 zile de la incheiere si nici alt drept de retur al produselor, acel contract in cadrul caruia Consumatorul ridica personal /intra in posesia produselor achizitionate in incinta spatiului comercial fizic al SMART COLECT RECYCLE S.R.L., magazin in care consumatorul are atat dreptul sa ceara, cat si posibilitatea sa obtina proba produselor (verificarea integritatii si testarea caracteristicilor tehnice) inainte de a le prelua /de a intra in posesia lor. Acest contract se considera incheiat in spatiul comercial al SMART COLECT RECYCLE S.R.L., in prezenta simultana a Consumatorului si a profesionistului, la momentul in care consumatorul, dupa plata, accepta sa preia personal si efectiv produsele achizitionate, fara sa aiba importanta ca produsul a fost mai inainte precomandat sau rezervat in magazin de la distanta, sau ca s-a achitat anterior un avans, sau intreg pretul. Decizia Consumatorului de a prelua /de a intra in posesia fizica a produselor in magazinul SMART COLECT RECYCLE S.R.L. fara a mai cere efectuarea probei tehnice, nu schimba natura contractului; acesta ramane incheiat in spatiul comercial al profesionistului in prezenta simultana a partilor si nu da dreptul Consumatorului la retragere din contract sau la alt tip de retur al produselor achizitionate. Prezenta clauza se aplica atat pentru bunuri, cat si pentru servicii.
Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la numarul de telefon 0768629602 in timpul orelor de program (Luni – Vineri: orele 09:00 – 17:00) sau ne puteti scrie la adresa de e-mail: office@perfectmagic.ro .
Cadrul Legal
- Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014- privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate la distanta: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
- Legea care reglementeaza dreptul de retragere poate fi accesata aici: OUG 34/2014
- Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014.
– Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
- Daca produsul este returnat cu valoarea diminuata, ca urmare a utilizarii corespunzatoare (uzura) sau necorespunzatoare, putem solicita plata valoarii necesare pentru readucerea produsului in stadiul initial. In acest caz se va procesa cererea de retur cu aplicarea procedurii de diminuare a valorii produsului iar decizia va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.
Pentru produsele returnate care prezinta urme de zgarieturi fine, pe carcasa sau pe suprafata produsului, returul va fi procesat prin procedura aplicarii diminuarii valorii produsului cu minimum 10-15%.
Returul va fi acceptat doar daca clientul plateste diminuarea valorii precizate sau contravaloarea aducerii produsului la starea initiala.
OG 34/2014, Art. 14, pct.3:
- Consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.
- In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
- Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in cadrul termenului de 14 zile. Cererea de retur va fi procesata de SMART COLECT RECYCLE S.R.L cu prioritate, iar contravaloarea produsului va fi returnata doar dupa primirea produsului de la client.
– In lipsa primirii produsului in cadrul termenului de 14 zile, cererea de retur va expira conform Capitolului IV, art 29, punctul 15 ( articol nou):
Art. 59 (secund) . – (1) Cu exceptia cazului in care furnizorul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, utilizatorul final returneaza produsele sau le inmaneaza furnizorului sau unei persoane autorizate de furnizor sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat furnizorului decizia sa de retragere din contract in conformitate cu art. 58.
– Termenul retragere din contract este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de utilizatorul final inainte de expirarea perioadei de 14 zile si sunt livrate prin curier la adresa: Str Mizil 2C, Et 2, camera 218, Sector 3 , Bucuresti, cod postal 032344.